viernes, 5 de febrero de 2016

METIDOS NO ENTROIDO

Este ano coinciden moi próximas no tempo tres festividades escolares: Día da Educación Ambiental (26 de xaneiro), Día escolar pola Paz (31 de xaneiro) e venres de Entroido (5 de febreiro). Deste xeito eleximos facer o disfraz de cadros de distintos pintores aproveitando e reciclando unha camiseta blanca que houbera pola casa. Nós debuxamos imaxes de Romero Britto, pintor brasileiro que fai uns traballos chulísimos. Aprendimos cancións nos catro idiomas impartidos no centro e que fixeran alusión ao tema medioambiental e da Paz e tamén unhas coreografías ensaiadas coa profe de música, Marita. Fixemos pombiñas con consellos medioambientais que logo colgamos na árbore que temos no patio cuberto.
Este venres desfilamos e representamos todo o traballado nas clases estes días. Igualmente degustamos orellas e freixós coa colaboración da ANPA e do Concello.
FELIZ ENTROIDO!!!





5 comentarios:

Guadalupe dijo...

hola

Guadalupe dijo...

Hola soi andrea, no entroido me lo pase moi ben, pero sempre o fago. Porque na miña aula facemos cousas impresionantes. pero o que mais me gusta e que todo o facemos todos xuntos. Un saudo.

Fina Blanco Antelo dijo...

Moitas grazas Andrea. Encántame verte por aquí. Un gustazo tervos como parte da miña vida. Un biquiño.

Unknown dijo...

Ola Fina! Son Erika gustame moito o teu blog , saimos todos moi guapos nas fotos.Temos que volver a plantar pronto.Un biquiño

Fina Blanco Antelo dijo...

Graciñas Érika. Como me gusta lerte. O blog é voso, faise coas actividades e as vivencias que aportades todos e todas. Guapos e guapas non saides , sódelo. Un bicote